luni, 3 septembrie 2012

M-am făcut al dracului!

   Acum... că nu mai sunt român, o să scriu mai rar: din străinătare altele sunt rigorile...
   Nu mai puteam suporta să fiu călcat pe grumaz de un dobitoc şi de ceata lui de lipitori! Mi-am făcut ţara mea... Are un singur locuitor, pe mine. La Nord, Vest şi Sud se învecinează cu Mine, iar la Est cu Marea Neagră. Marea Neagră, deşi tuciurie şi plină de pet-uri, e un  vecin bun. Singurul... 
   Cum s-o numesc?! Am să-i spun Truţia... Sună ca dracu... dar Băsenia  voastră cum sună?! Oricum... am mai multă industrie decât fosta mea ţară, chiar şi Agricultură, am avantajul că nu mai trebuie să plătesc oalele sparte de madam Lenţi, aia care a dansat în draci, avea şi de ce, la nunta şefului... Am zis bine: nunta şefului... Şefu vostru, ăsta care vă calcă pe grumaz, a făcut o sindrofie ca să adune peşcheşul de la boieri, ca să aibă cu ce-l plăti pe Sultan... 
   Dar... ce mă bag eu în treburile voastre interne?! Atâta vreme cât am venitul pe cap de locuitor mai mare de zece ori decât al vostru... mă doare-n ulă! Doamne fereşte să te doară-n ulă! Nu mă pot duce la doctor în ţara mea cu un singur participant la trafic... nu-i vorba, că nici voi n-aveţi unde vă duce: nea caisă v-a desfiinţat spitalele... doar ştiţi bine! El s-a operat la Viena! La nunta a mâncat şi-n locul vostru... Are grijă să nu vă tociţi măselele: o exctracţie costă... şi voi n-aveţi de unde. V-a ras salariile şi pensiile... Ştiţi şi tăceţi, aşa au făcut şi strămoşii voştri, adică ai ardelenilor care au votat... adică n-au votat...cu marinelul, doar pentru că dumnealui, cu blândeţe, le-a spus: "Nu fiţi fraieri să vă duceţi la vot!" Nu v-aţi dus, ca şi fraţii voştri, ungurii... E şi motivul pentru care Transilvania a fost secole de-a rândul sub jugul cui s-a nimerit. A ordonat fratele Orban nemeşilor lui? Au ascultat şi românaşii noştri! Doar ardeleanu' e înţelept, aşezat... chibzuit adică! Bravoooo!
   Măcar ţara mea nu e colonia nimănui, nici a lui barosu, nici a lui merkel, nici a lui obama... Când mă doare-n ulă, mă tratez cu ceai de muşeţel... Voi nu-l mai aveţi nici p'ăla... Dar e bine! E biiine! Ungurii au ieşit treizeci de mii doar ca să apere o casă ce nu era a lor... voi staţi sub umbrar şi vă uitaţi la televizor cum unul dintre puţinii români drepţi din ţara voastră (Oare întâmplător e prof de mate?!) pichetează palatul unde se lăfăie cine trebuie... El şi cu o mână de patrioţi. Ar trebui schingiuiţi! Sau măcar să li se trimită un procuror acasă... 
   În rest, mă uit prin ochiurile gardului care desparte ţara mea de colonia voastră şi vă văd fericiţi. Acum mă îndepărtez de gard: mă duc... treaba mea unde mă duc! Eu nu-i cer bilet de voie lui... ăla care-şi zice ambasador american. Nu trebuie să mă urmăriţi... nici cu privirea . Eu nu am SRI! Nu vă deranjaţi, dormiţi liniştiţi, acolo, sub umbrar: FMI lucrează pentru voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu