vineri, 11 martie 2011

Avertisment

   Tot felul de avortoni încearcă să mă enerveze pe "comentariile" din Zvj. Nu vor reuşi. Ei totuşi sunt o parte din România. Şi o parte semnificativă. Pentru că această Românie e virusată. E, săraca, bolnavă. Cine se îndoieşte că am dreptate poate să-mi citească volumele publicate. Ele pot fi citite uşor pe Internet. Nu e publicitate. E doar un îndemn către normalitate. Cine a citit "Îngere, vii?" şi mormăie, să-mi trimită nota de plată şi o achit eu. Cine nu, să tacă. Dacă are demnitate. Nu că m-ar interesa. Pe mine nu mă interesează, intelectual vorbind, decât: "Cine suntem? Încotro mergem?" Adică... exact ce se întreba marele Pictor ! Şi orice Om!
                                                                                             Fără niciun orgoliu, Truţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu