duminică, 25 noiembrie 2012

Mi-e dor de voi

Îmi pare rău că, de o bună bucată de vreme, nu mai pot sta de vorbă cu voi, cititorii mei, din Moldova. Rusia, Ucraina, Germania, Italia Olanda, SUA... până în Thailanda, dar scriu teatru. La fel cum îmi pare rău că nu pot publica aici ce scriu în ultima vreme: Concursurile de Dramaturgie, la care particip cu piesele mele, trebuie să fie nejucate, nepublicate... Oricum m-au descalificat la un concurs,  pe care l-am mai câştigat la ediţia trecută şi pe care trebuia să-l câştig şi acum, pe un motiv stupid: mi-am scris numele pe plic... E un fel de pana prostului, la şoferi: dar îl voi câştiga la anul! Am să public pe site-ul meu gheorghe-truţă.ro, ,deja "format", piesele publicate, jucate, premiate... adică acelea "moarte" pentru concursuri...  La cele jucate am să "anexez" şi filmele spectacolelor. Veţi vedea spectacolele după piesele mele de la Teatrul Naţional Bălţi, Teatrul Naţional Craiova... şi din alte părţi!
                                                                                   Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu