luni, 10 decembrie 2012

Pa!

   M-am dus la vot şi... surpriză: am fost lăsat să votez. Deşi mă retrăsesem din Naţiunea Română, vezi-bine, buletinul meu de identitate a rămas valabil! Aşa că i-am tras un vot USL, cu sete: în momentul când am aplicat ştampila am întors capul, ca să nu văd numele deputatului pe care îl votam, de fapt. 
   Ca mine a făcut mai tot poporul român. A votat cu scârbă, dar a votat. Între nişte criminali, circari şi sctivişti mediocri, i-a ales, firesc, pe ultimii. Curvele aşa-zis intelectuale. cot la cot cu ardelenii cică înţelepţi, au votat tot cu marele cârmaci. E clar: ori sunt tâmpiţi, ori sunt tâmpiţi. Cert e că ponderea de aproape douăzeci la sută de lichele din poporul român se menţine. E certitudinea că România nu se va face bine niciodată. Semnul cel mai clar e declaraţia pripită a numitului Ponta, referitoare la o alianţă, inutilă, cu UDMR. N-am nimic cu ungurii, cei mai buni prieteni ai mei sunt unguri, bulgari etc., dar UDMR ul mai putea sta şi el pe bară, după ce l-a lins ani de zile pe marinel.
   Am mari îndoieli în privinţa zilelor ce vor urma. În rândurile USListe sunt pitiţi mulţi, mulţi şerpi cu sau fără clopoţei. Dar ce s-a întâmplat ieri e un lucru just şi necesar. Singurul care dă o şansă, mică, acestui popor care, cu fibra lui eminesciană, s-a adunat din cenuşă şi, cu silă, a pus ştampila aşa cum trebuie. 
   În ceea ce mă priveşte, în zilele următoare am să tac. Am liniştea că, timp de trei ani de când mitraliez din toate poziţiile blindatul băsist, am contribuit şi eu la coborârea în bernă a drapelului pirateresc. Acum vreau să continui să scriu literatură. Unora, uneori şi mie, li se pare o întreprindere inutilă. Poate că aşa şi e. Dar, privind "dintr-un loc înalt şi sfânt", adică de pe un loc geometric unde literatura coabitează cu matematica, aşa cum îl descria genial marele Ion Barbu, e singurul lucru care contează.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu