duminică, 28 noiembrie 2010

Reportaj fără titlu

   Toată lumea discută. Toată lumea se plânge. Băsescu şi cu trupa lui sunt nişte ticăloşi. Cu obiecţia că tot voi, eu nu!, i-aţi votat.  Dar nimeni nu face niciun gest de respingere. Eu am protestat public, cu naivitatea care mă caracterizează. Niciun efect. În afară de acela că, pe blogurile ziarelor unde a apărut protestul meu am fost înjurat, la liber, mai ales de către dascăli. Adică de către cei în numele cărora protestam.
   Nu  e prima oară când mi se întâmplă. Cu zece ani în urmă am luptat, în numele unor amărâţi de suplinitori din învăţământ, cu un dobitoc care azi, drept recompensă, e mare inspector. Pus de PDL, evident. O bună parte din "victime" s-au dat deoparte sau s-au aliat cu agresorul lor.
   Ăsta a poporul român! Aceşti analfabeţi, ticăloşi, cretini, strâmbi în fizic şi în cuget, bâlbâiţi cu diplome luate pe furt şi înşelăciune...îşi bat, în fiecare zi, joc de tot ce e românesc. De tot ce e omenesc. Nicio reacţie.   Niciun protest. Îi înţeleg şi pe liderii sindicali: pentru ce să îţi pui, zi de zi, pielea în băţ când toată breasla se comportă ca un şarpe adormit?! Lasă-i, tată, să fie loviţi.... Până când? Până când o să-i doară! Până când nu vor mai suporta.   Adevărul e că m-am născut într-un popor de căcat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu