duminică, 29 ianuarie 2012

Petre, Petre...

Îl regret pe vechiul meu securist de pe Net... Era prost, punea mereu virgulă între subiect şi predicat... dar era securistul meu, mă însoţea pe toate site-urile unde aveam publicate articole, se "băga" şi la piese de teatru, şi chiar la romane!, comenta, cu limba lui de lemn, molcom, aşezat, pe linia Petre Ispirescu, Petre Dulfu... "Petre, Petre, ce-ţi-am spus eu ţie...", mă apostrofa, cu îngăduinţă, rareori cu asprime... Nu înjura! Era dulce-dulce, ca o mâncare de post... atâta doar că era prost! Începusem să mă obişnuiesc cu el... (Apropo de Petre: Petre Roman a fost în Piaţa Universităţii, să vadă cum este. Şi... a văzut!) Da', într-o zi, mă pune domnu' dracu' să protestez, chiar în acest colţ de pagină... nu mai ştiu cu ce m-a enervat. Şefii lui, băieţi subţiri, ce s-or fi gândit: "Dom'le, poate se supără dom' Geo... oricum e subiectul nostru, ne luăm leafa şi datorită lui..." aşa că, din toamnă, mi-l schimbară pe amploiat... Şi, evident, îmi repartizară altul. Ăsta nou... e dat dracu'! E mai prost decât ăla dinainte, nu pune nici punct la sfârşit de propoziţie... da' e de zece ori mai fudul! Începe fiecare comentariu (Sub identităţi diferite, vezi bine... suntem inteligenţi, dom'le!) cu :"Nea Truta..." "Băi geniule..." ... v-am spus că nu le are cu virgulele! Ce mă deranjează e lipsa de consideraţie a şefilor faţă de persoana mea: am senzaţia că n-am mai fost găsit atât de periculos critic al lui Băse, ca să mi se repartizeze un securist întreg "pă persoană fizică"... Cred că omul meu mai are în grijă, prin fişa... prostului, şi alte ţinte! Bine, nu mă pot compara eu cu locotenentul Gheorghe Alexandru, care e făcut praf pe site-urile mai tuturor ziarelor (Cred că i s-au arondat cel puţin cincizeci de securişti... da' omu' şi merită!) ... başca, el a observat, îl urmăreşte, tot timpul, şi o maşină neagră (Atenţie, băiete... e mai periculoasă pisica sau văduva neagră!), nici cu echipa de zgomote din jurul lui C.T.P ... care din cretin şi psihopat nu-l scoate! Acum câteva zile, un ziar central a făcut publică identitatea unui astfel de securist-postac, ce inserase la comentariile unui singur articol optsprezece comentarii, în care îl "reabilita" pe marele bărbat de partid şi de stat Boc... adică încerca să dea cu odicolon peste rahat. Tâmpitu', deşi mai tâmpit e ăla care l-a angajat, nu aflase că, dacă trimiţi aceleaşi comentarii de pe acelaşi computer, te află şi un elev din clasa zero... La ce foloseşte această sinistră propagandă... nu ştiu. Ce mă interesează e că România nu mai e stat poliţienesc, securitatea (Cele şapte servicii...) nu mai urmăresc cetăţenii paşnici, nici în Piaţa Univesităţii nu sunt infiltraţi provocatori... nimic din toate acestea nu se întâmplă în ţărişoara noastră unde, vorba preşedintelui, e democraţie totală, nici urmă de dictatură, pentru că, altfel, l-am putea critica, zi de zi, pe Marele Comandant de barcă?! Şi, până una-alta, vorba ambasadorului american, să fim mulţumiţi că suntem lăsaţi să protestăm liber în pieţele Patriei, şi nu suntem vânaţi de pe balcoane şi acoperişuri, ca în alte ţări nedemocrate... Petre, Petre, ce-ţi-am spus eu ţie...
P.S. Acum... că am deschis gura, din nou, "fac apel" la şefii cu epoleţi invizibili... să nu cumva să-mi schimbe din nou securistu'! Sunt sigur că îmi vor trimite unul şi mai prost... Pe cei mai mobilaţi la garsonieră, sunt şi dintr-ăştia, îi păstrează pentru Piaţa Universităţii, unde e zbaterea peştelui mare... E şi de înţeles: în joc e "interesu' naţional"... adică stabilitatea pe post a marinarului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu