luni, 18 aprilie 2011

Actualitate (1)

   Csibi Barna a fost mutat, cum era firesc, la Bucureşti! Aşa daaaaaaaaaaa! Păi... de ce să stea dumnealui într-un cătun ca Abrudul. Capitala României e exact ce i se potriveşte!
   Am zis că nu mai comentez... dar îmi e peste măsură să mă abţin! Coroborat cu amănuntul că, după ce a desfiinţat şaptezeci de spitale româneşti... dar niciunul din regiunile preponderent maghiare, eu, care sunt un nenaţionalist convins,  nu pot decât să mă minunez şi să întreb:
   Ăştia ori sunt proşti, ori sunt ticăloşi... ori amândouă deodată!
   În acest moment, orice popor demn şi european ar trebui să iasă instantaneu în stradă şi să-l dea cu cracii-n sus pe Marinelul şi pe regimul lui de vânduţi.
   Dar nu se va întâmpla nimic. Şi tu, S. O. voiai, în impulsul tău lăudabil, să ieşim amândoi în  marginea şoselei, cu furca?! Pentru cine? Pentru ce?!

4 comentarii:

  1. http://www.robintel.ro/blog/diverse/ziua-nationala-in-memoria-victimelor-genocidului-sovietic/

    mai sunt unii care iau partea acestor vecini prefacuti... cica au fost blanzi..

    RăspundețiȘtergere
  2. Penibilul în toată plenitudinea lui, ni se arată când, Preşedintele zice că nu se lasă târât în alegerile unui partid...Nuuu...Doar că-i place de prim-ministru, atât!
    Imparţial om! Jos palăria! Jos...de tot am ajuns...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ben, se poate ajunge şi mai jos! Suntem în plină dictatură a prostiei şi neruşinării...

    RăspundețiȘtergere
  4. - Sărbători fericite! -
    Mi-aş dori să ne detaşăm măcar câteva zile de starea asta. Dar cum mă pot preface? Eu nu pot.

    RăspundețiȘtergere