luni, 7 aprilie 2014

Am sosit de la Sf. Gheorghe...

Abia am sosit de la Sf. Gheorghe, unde am asistat la premiera piesei mele "Simfonie pentru flaut şi nimeni". Pe la mijlocul reprezentaţiei m-a străfulgerat ideea că n-aş putea vedea alţi actori, indiferent de nume, în cele două roluri. Atât Ion Marinescu Ţurlă cât şi Mihaela Subţirica erau atât "de acolo" şi au jucat cu atâta dăruire, talent şi subtilitate, încât, la o altă reprezentare (Care e pe aproape...) cu greu m-aş putea obişnui că nu ei sunt Dirijorul şi Flautista. La fel, Laurenţiu Calomfirescu a gândit un spectacol atât de dens, de alert şi de subtil, încât cred că într-alt context teatral cu greu ar putea fi depăşit... Nu pot fi considerat subiectiv: sunt şi puţin invidios: textul meu nu atinge măiestria trioului, vorba lui Fibonacci, "de aur"... Oricum, sunt un autor norocos...

Un comentariu: