vineri, 30 noiembrie 2012

Eminescu

Când văd cohortele de USL-işti ce mişună pe străzile Patriei, din zori până-n seară, cu o inconştientă nesimţire, egalată doar de lăcomia şi indiferenţa pedelistă... mă apucă greaţa şi aproape că-mi zic: Doamne, nu mă mai agit... fie cum vrei Tu: şi unii, şi alţii sunt la fel de ticăloşi! Îmi dau seama imediat că am intrat în imnul băsist: "Hai să nu votăm, că şi ăştia sunt la fel de pramatii ca şi noi!" Ies imediat din amorţeală: nici ăştia nu sunt cu mult mai breji, dar pedeliştii trebuie să se ducă! Să nu amestecăm găinarii cu criminalii! Ce-a făcut Băsescu şi ceata lui se numeşte crimă împotriva poporului nostru! Şi trebuie pedepsiţi, nu doar prin vot!
   Voi merge la vot şi voi pune ştampila pe USL. Cu suficientă scârbă. Dar o voi "fixa", fără ezitare! Ce va fi apoi... vom vedea! Nu mă convinge nimeni că plagiatorul Ponta, de altfel un tip mediocru şi care bucuros ar trece în tabăra băsistă, e mai slab prim ministru decât tandemul Boc-Udrea. Adică trinomul prostie-ticăloşie-nesimţire. În ţara asta, unde 90% dintre doctori cu patalama sunt făcuţi, contra cost, de alţii, Ponta e, oricum, mai deştept decât orice pedelist. Mă doare-n paişpe dacă şi-a luat sau nu doctoratul pe drept sau nu, aşa cum îi doare şi pe patapievicii şi lingăii băsişti: şi ei sunt din acelaşi aluat. Adică dintre cei care au falsificat ierarhiile în toate domeniile şi registrele, pantru un singur motiv: să le meargă lor bine.
   Am fost de curând la Botoşani şi, din apropiere, am simţit că Eminescu se perpelea în mormânt. Pentru că, desigur, Sufletul lui e tot la Ipoteşti... Cel mai mare român nu poate avea somn când simte că Naţiunea lui a ajuns pradă nevolnicilor.
   "Să ne mutăm în altă Ţară!" strigă şi Goga. Mulţi români au luat -o de bună şi s-au mutat pe malurile Tamisei, ale Tibrului... Dar să se mute ei! Eu zic să punem ştampila, fără entuziasm, chiar cu silă, dar s-o punem... nu unde trebuie... ci să n-o punem unde nu trebuie!
   Vai, cum se perpelea Eminescu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu